Ma-Ciel

maandag 21 juli 2014

Summer Break!

Mijn webwinkel Ma-Ciel is 24 uur per dag en 7 dagen per week geopend...
Ik kruip ook regelmatig 's avonds of in het weekend nog even achter de naaimachine en ook mailtjes beantwoorden, administratie of inkoop van materialen gebeurt niet altijd binnen kantoortijden...

Maar 4 weken per jaar doe ik even helemaal niets... tenminste niets wat met werk te maken heeft ; )
Dan neem ik even lekker een SUMMER BREAK!!


Afgelopen week heb ik nog even héél hard gewerkt (zover als 3 kinderen thuis dat toelaten)...






Maar nu ga ik even heerlijk ontstressen... tot rust komen, een boek lezen (of 2,3 of 4), leuke dingen doen met mijn gezin, een terrasje pakken, etc...

De komende weken zie je hier dus geen nieuwe blogberichten van mij :)

Ik wens je een fijne zonnige vakantie!

Liefs Maciël



2 opmerkingen: