Ma-Ciel

donderdag 17 juli 2014

Buiten werken

De kinderen hebben al een paar dagen vakantie, ik nog niet...

In tegenstelling tot voorgaande jaren heb ik besloten om dit jaar de eerste en laatste week van de schoolvakantie toch opdrachten aan te nemen.

Slim? Misschien niet, want ongestoord werken is er niet bij met 3 kinderen thuis maar ja; het zijn wel mijn inkomsten!

En dus moet er deze week nog een doos met voorraad klaar om naar Tante Theepot (Belgiƫ) te sturen (zie vorig blog), een kussen met naam voor een klant en een muziekuiltje met naam voor een andere klant...

En nu is het ook nog zo'n lekker weer buiten... Tegen de middag dus mijn naaimachine van de zolder (mijn werkkamer) naar de tuintafel verhuisd en nu lekker buiten aan de slag.

Scheelt de jongens ook weer 2 trappen lopen als ze me ergens voor nodig hebben ;)

Ik wens je nog een fijne dag in het zonnetje!

Liefs Maciƫl

P.S. Voor Tante Theepot ligt inmiddels o.a. een kleurrijke stapel labeldoekjes klaar!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten