Ma-Ciel

woensdag 16 juli 2014

Over de grens

De laatste maanden ben ik niet aan bloggen toe gekomen, maar ik heb niet stil gezeten...

Ik was bezig met nieuwe voorraad voor de webshop, werkte in opdracht voor klanten aan unieke (naam)producten en stortte me in een nieuw avontuur!

Eerder gingen mijn creaties al de grens over via Nederlandse klanten, zo gingen er slingers naar België, Engeland, Australië, Curacao en Zuid-Afrika, een dromenvanger ging in de koffer mee naar Frankrijk en tasjes naar o.a. België, Engeland en Italië!

Maar nu (sinds begin juni) ligt een gedeelte van mijn collectie bij Tante Theepot in Herentals (België), hoe leuk is dat?! Ik ben trots dat iemand mijn spullen zó leuk vindt dat zij ze in haar winkel wil verkopen!

Ik ben inmiddels een tweede doos met spullen aan het vullen en ook  die gaat zo snel mogelijk richting België...

Nieuwsgierig naar Tante Theepot? Kijk dan eens op de website of op haar facebook pagina...

Liefs Maciël




3 opmerkingen:

  1. Wat superstoer dat je spulletjes nu in de winkel hangen!
    Je maakt ook erg leuke dingen! Ik ga je volgen via mijn blog :)
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd of je je geld van verkochte artikelen hebt gekregen. Of dat je de niet-verkochte artikelen retour ontvangen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Carolien, ik heb de spullen en geld van verkochte artikelen uiteindelijk wel terug gekregen gelukkig maar dit was wat mij betreft geen geslaagd avontuur. Gelukkig heb ik inmiddels ook ondervonden hoe het WEL kan/moet en mijn spullen bij enkele shop-in-shops in de buurt liggen :) Groetjes Maciël

      Verwijderen