Ma-Ciel

maandag 1 september 2014

Zwart-wit met een twist...

De eerste week school zit er weer op en inmiddels zitten we weer helemaal terug in het ritme van vroeg opstaan, broodtrommeltjes klaar maken, voetbaltraining etc.

Vorige week heb ik wel aan een aantal bestellingen in opdracht gewerkt, maar pas afgelopen weekend ben ik achter de naaimachine gekropen om nieuwe webshop voorraad te maken!

Nu weten de mensen die mij een beetje kennen dat ik geen groot liefhebber van 'zwart' ben, máár in combinatie met een vrolijk kleurtje vind ik het zo nu en dan wel te doen ;)

Tussen mijn voorraad stoffen vond ik nog een zwart/witte stip en ruit (overgebleven van een bestelling in opdracht) en daar maakte ik dit van:




 Door het fuchsia roze is het toch nog lekker knallend geworden!

Zwart/wit maar dan met een vrolijke Ma-Ciel twist...

Uiteraard te koop via de webshop :)

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten