Ma-Ciel

vrijdag 12 september 2014

Labeldoekjes met een vleugje nostalgie

Ooit vond ik bij de kringloopwinkel een paar oude lakens met daarop prachtig katoenen kant. Ik kocht ze, waste ze uit en haalde het kant voorzichtig los met een tornmesje, een heel karwei!

Wat er met de lakens is gebeurd weet ik niet meer (waarschijnlijk als poetslappen gebruikt), maar het kant heb ik zorgvuldig gestreken en daarna jaren bewaard tussen de rest van mijn verzameling band, kant en lint...

Afgelopen week kwam ik het weer tegen en besloot er toch eindelijk eens iets mee  te gaan doen.
Het eindresultaat zie je hieronder; lieve labeldoekjes met Pip Studio stoffen, stoffen met patchwork motief, ruitjes en stippen en heerlijk  zacht badstof.

Anders dan de labeldoekjes die ik tot nu maakte voor mijn webshop maar uiteraard wel lekker kleurrijk zoals je van me gewend bent : ) 

Ik hoop dat ze in de smaak gaan vallen.... ben benieuwd naar jullie mening!

(P.S. Ze gaan verkocht worden voor €9,95 per stuk)











Nu nog een variant bedenken voor jongens!

Liefs,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten