Ma-Ciel

woensdag 26 februari 2014

Nieuw product in de maak!

Enkele jaren geleden maakte ik er al eens eentje voor onze jongste zoon. Naar aanleiding van een foto die ik daarvan op Hyves plaatste kreeg ik van een klant de vraag om er ook één voor haar zoontje te maken. En daar is het bij gebleven...

Afgelopen week kwam ik het patroontje dat ik destijds heb getekend weer tegen en besloot ik er toch nog eentje te maken... 

De kinderen en manlief vonden dat ik er meer moest gaan maken en ze aan het assortiment van de webshop toe moet voegen.

Vanochtend heb ik daar een begin mee gemaakt; lijfjes, hoofdjes en oren in diverse kleuren geknipt. Badstof (heerlijk zacht maar wat geeft het een rotzooi als je het knipt!) en zachte katoen in mooie kleuren en printjes.

Wat het wordt verklap ik nog niet, maar hieronder zie je vast een kleine "sneek peak". Zodra ze klaar zijn volgt de onthulling (kleine hint: héél leuk voor babies en kleine kinderen en een mooi kraamcadeautje...)

Nieuw product in de maak...


Groetjes Maciël

Geen opmerkingen:

Een reactie posten