Ma-Ciel

maandag 3 februari 2014

Feestje!!

Ik vier een klein feestje want op 1 februari bestond mijn webshop al weer 4 jaar!!






Uiteraard vier ik dat graag samen met mijn klanten, want zonder hen zou dit jubileum niet eens mogelijk zijn!

Via de webshop kun je daarom tot eind februari iedere week profiteren van een leuke aanbieding, variërend van korting tot gratis verzending van je order of een leuke verrassing bij je bestelling! Om te kijken wat voor leuks ik allemaal voor je in petto heb kun je HIER kijken :)

Ook als facebook volger vier je mee feest, want 4 weken lang kun je wekelijks mee doen aan een nieuwe like&win actie waarbij je kans maakt op mooie Ma-Ciel producten!! Een tipje van de sluier... Deze week maak je kans op een unieke naamslinger in kleur(en) naar keuze:


Onmisbaar op ieder feestje!


Liefs Maciël




Geen opmerkingen:

Een reactie posten